منابع کمک درسی ادبیات و زبان فارسی کنکور: تحلیل و مقایسه کتاب ها + دانلود

از بین منابع کمک درسی ادبیات و زبان فارسی کنکور میتونیم ادبیات موضوعی گاج دو جلدی، ادبیات جامع خیلی سبز، کتاب های مبحثی ادبیات نشر الگو، ادبیات و زبان فارسی نشر دریافت، ادبیات مهروماه و … رو نام ببریم. در اینجا هر کدوم از منابع کمک درسی ادبیات و زبان فارسی کنکور رو جداگانه توضیح میدیم و با هم مقایسه می کنیم.

ضمنا قبل از انتخاب هر کتاب کمک درسی و قبل از خریدن منابع کمک درسی ادبیات اول مطالب این صفحه از سایت مشاوران ۱۰۰ رو بخونید: «سردرگرمی در انتخاب منابع کمک درسی»

حالا بریم سراغ معرفی منابع کمک درسی ادبیات و زبان فارسی کنکور:

ادبیات موضوعی گاج:

منابع کمک درسی ادبیات - ادبیات موضوعی گاج جلد 1

فرق اصلی کتاب ادبیات موضوعی گاج با میکرو زبان و ادبیات فارسی کنکور گاج این هست که کتاب ادبیات موضوع رو جداگانه تفکیک کرده ولی ادبیات میکرو گاج درس به درس جلو رفته. در حال حاضر با توجه به اینکه ادبیات رو باید موضوعی و مبحثی خوند، کتاب ادبیان موضوعی گاج نسبت به میکرو ادبیات محبوبیت بیشتری بین کنکوری ها داره. هیچ کدوم از این دو کتاب ادبیات گاج درسنامه ندارن و برای تست زدن مناسبت هستن، برخلاف کتاب های سیر تا پیاز ادبیات گاج که درسنامه و آموزش خوبی دارن.

بعضی کنکوری ها از بین منابع کمک درسی ادبیات، کتاب دو جلدی ادبیات موضوعی گاج رو میخرن اما نمیرسن همه تست هاش رو بزنن و نصفه کاره رهاش میکنن چون جلد اولش نزدیک ۴۰۰۰ تا تست داره و حجم جلد اول کتابش نزدیک ۸۶۰ صفحه است و جلد دومش هم نزدیک ۳۰۰ صفحه است که پاسخ تشریحی تست های جلد اول داخلشه. دو جلدش روی هم نزدیک ۱۰۰۰ صفحه A4 میشه. البته اگه کسی ساعت مطالعه بالایی داشته باشه میتونه همه تست های این کتاب رو کار کنه. تست هاش زیاده و از نظر تست یکی از کامل ترین منابع کمک درسی ادبیات برای کنکور هست که تمام مباحث زبان فارسی و ادبیات رو تو هر سه پایه پوشش داده اما اشکالش اینه که یک درسنامه جامع نداره که البته داخل پاسخ تشریحی تست ها این ایراد تا حدودی برطرف شده.

نکاتی که در کتاب ادبیات موضوعی گاج یاد می گیرید جلوتر تست های زیادی براشون هست و مدام این نکات در قالب تست های مختلف این کتاب تکرار میشن. ترتیبش موضوع به موضوع هست مثلا اول همه تست های قرابت معنایی رو آورده که البته اول تست های قرابت معنایی درس اول ادبیات پیش دانشگاهی، بعد تست های قرابت معنایی درس دوم ادبیات پیش دانشگاهی، بعد درس سوم و …  بخش آرایه های این کتاب تست های خیلی خوب داره. در کل ادبیات موضوعی گاج به عنوان منبع دوم واسه تست زدن خوبه اما واسه آموزش اولیه و به عنوان تنها منبع برای کسی که نیاز به درسنامه جامع داره کافی نیست. با کلیک روی عکس بالا میتونید چند صفحه از محتوای داخل این کتاب رو ببینید.

ضمنا این کتاب فقط مخصوص داوطلب های ریاضی و تجربیه. منابع کمک درسی ادبیات کنکور انسانی برای درس ادبیات اختصاصی جداست.


ادبیات جامع خیلی سبز:

منابع کمک درسی ادبیات - ادبیات جامع خیلی سبز

ادبیات جامع خیلی سبز هم یکی از پرطرفدارترین منابع کمک درسی ادبیات برای کنکور هست. فرق کتاب ادبیات جامع خیلی سبز با ادبیات موضوعی گاج این هست که ادبیات موضوعی گاج درس ها رو به صورت موضوعی تقسیم بندی کرده اما ادبیات جامع خیلی سبز کتابی واسه همه فصل هاست و «درس به درس» هست به این صورت که تست های هر درس رو به موضوعات مختلف تقسیم بندی کرده. پس اگه کسی میخواد حتما همراه با آزمون های آزمایشی پیش بره و ادبیات رو درس به درس بخونه کتاب ادبیات جامع خیلی سبز کتاب مناسبی هست.

ادبیات جامع خیلی سبز برای هر درس در حد یک یا دو صفحه درس نامه داره. اول لغات مهم درس رو معنی کرده و لغات ستاره دار که اهمیت بیشتری دارن رو مشخص کرده. لغاتی هم که از نظر املایی مهم هستن زیرشون خط کشیده. میدونید که ۵ تست کنکور از لغت و املا طرح میشه و اهمیت ویژه ای داره. بعد تاریخ ادبیات اون درس رو آورده و در قسمت بعدی که آرایه و مضمون هست، جملات و بیت های مهم اون درس رو ذکر کرده و پیام هر بیت رو همراه با آرایه هاش گفته.

هیچ کتابی صد در صد کامل نیست، کتاب ادبیات جامع خیلی سبز هم در این قسمت بعضی آرایه ها رو نیاورده. بسیاری از بیت ها آرایه های بیشتر و حتی مهمی دارن که خیلی سبز فقط بعضی از آرایه های هر بیت رو ذکر کرده. در آخر هم نکات دستور زبانی مهم درس رو آورده.

حجم کتاب ادبیات جامع خیلی سبز حدود ۶۲۰ صفحه است که جواب سوالاتش داخل سی دی همراه کتاب هست. البته جدیدا یک کتاب جداگانه به عنوان جلد دوم هم چاپ کرده که پاسخ تشریحی تست های جلد اول داخلش هست. یه مزیت ادبیات خیلی سبز نسبت به ادبیات موضوعی گاج اینه که خیلی سبز درسنامه خوبی واسه زبان فارسی داره. دقت کنید که بحث ما اینجا ادبیات جامع خیلی سبز هست که به صورت درس به درس جلو رفته چون خیلی سبز یه سری کتاب مبحثی ادبیات هم داره به نام «هفت خوان» که چند کتاب جداگانه و هر کتاب درمورد یکی از مباحث ادبیات هست: قرابت معنایی، لغت و معنی، زبان فارسی، آرایه ها و تاریخ ادبیات.


مبحثی های نشرالگو:

این کتاب ها شامل پنج کتاب لغت و املا، آرایه ها، تاریخ ادبیات کارتونی، زبان فارسی و قرابت معنایی است که همه در سایز رقعی یعنی کوچکتر از A4 هستن و جمعا پنج کتابش حدود ۲۲۰۰ صفحه است درحالیکه کتاب موضوعی گاج دوجلدی در سایز A4 یعنی بزرگتر اما تعداد صفحاتش حدود ۱۰۰خ صفحه است. مبحثی های ادبیات الگو کتاب های پرطرفداری هستن. کتاب تاریخ ادبیات و لغت و املاش مخصوصا عالی کار کردن. تاریخ ادبیاتش خیلی جامع و کامل هست و تصاویر خیلی خوبی واسه حفظ کردن تاریخ ادبیات داره. اگه کسی ادبیات موضوعی گاج رو داره الزما نیازی به این کتاب نداره.

 

تاریخ ادبیات + کارتون الگو:

منابع کمک درسی ادبیات - تاریخ ادبیات نشر الگو

کتاب تاریخ ادبیات + کارتون نشر الگو چاپ ۹۶ یک کتاب حدود ۴۰۰ صفحه ای در سایز رقعی یعنی کوچکتر از A4 است. تاریخ ادبیات نشر الگو رو میتونیم یکی از بهترین منابع کمک درسی ادبیات برای مبحث تاریخ ادبیات کنکور معرفی کنیم. چ

فصل اولش یعنی حدود ۱۰۰ صفحه اولش آثار شاعر و نویسنده ها رو به صورت کارتونی و رمزنگاری در قالب طنز آورده. فصل دوم تاریخ ادبیات ها رو درس به درس برای هر سه پایه آورده که در قالب جدول هستند و این فصل هم حدود ۷۰ صفحه است. در فصل سوم که حدود ۴۰ صفحه میشه تاریخ ادبیات ها رو به ترتیب حروف الفبا یک بار بر حسب نام مولف، بعد بر حسب اثر آورده و بعد اثار و کتاب هایی که اسم هاشون کمی به هم شبیه هست رو توضیح داده مترجم ها، تخلّص ها، سال های مهم، تعداد جلد و باب کتاب ها، شخصیت های شاهنامه، قرن ها، منظوم و منثور بودن و … تمام تاریخ ادبیات های هر سه پایه رو آورده. فصل چهارم هم تست درس به درس و تست های کلی و فصل پنجم هم جواب های تشریحی تست هاست.

 

لغت و املا الگو:

منابع کمک درسی ادبیات - لغت و املا نشر الگو

کتاب لغت و املا نشر الگو چاپ ۹۶ حدود ۴۸۵ صفحه است. درس به درس پیش رفته و لغات مهم ستاره دار و بی ستاره رو همه معنی کرده و لغاتی که اهمیت املایی دارن جداگانه برای هر درس ذکر کرده. برخلاف کتاب لغت و املا نشر دریافت، برای کسانی که در آزمون ازمایشی شرکت میکنن در مبحث لغت و املا یکی از بهترین منابع کمک درسی ادبیات، کتاب لغت و املای نشرالگو هست و بهتره از این کتاب استفاده کنن چون درس به درس جلو رفته. هر چندتا درس هم تعدادی تست کنکور سراسری و تالیفی و آزمون های آزمایشی رو آورده که جواب تشریحی تست ها اخر کتاب هست.

کتاب لغت و املا نشر الگو در کنار لغات سه کتاب ادبیات، لغات کتاب زبان فارسی رو هم پوشش میده.نمونه متن های املایی خارج از کتاب که شامل لغات مهم املایی کتاب درسی هست رو هم آورده که تمرین خوبی برای تست های املای کنکور هست و از کتاب هایی مثل گلستان، کلیله و دمنه، مرزبان نامه و … انتخاب شدن. معنی آیات و احادیث عربی که داخل کتاب های ادبیات اومد رو هم داره. یه خوبی این کتاب اینه که اخر درس ها دسته بندی های مختلفی از لغات دارای تشابهات املایی و معنایی، چند املایی ها، ممال ها، معرب ها، پارچه ها، حیوانات، مکان ها داره که این هم میتونه به موضوعی خوندن خیلی کمک کنه و برای بعد از عید که ادبیات رو تموم کردید خیلی بهتون کمک کنه. آخرش هم مجموعه تست های کلی لغت و املا از ادبیات و زبان فارسی هر سه پایه داره که در سه سطح ساده، متوسط و دشوار خودش دسته بندی کرده. در کل حدود ۱۴۰۰ تست لغت و املا در این کتاب وجود داره. کتاب خوبیه و اگه خوب بخونید و مرور کنید میتونه به شما کمک کنه هر ۵ تست لغت و املای کنکور رو جواب بدید و ۲۰ درصد به درصد ادبیات خودتون در کنکور اضافه کنید.

 

آرایه های ادبی الگو:

منابع کمک درسی ادبیات - آرایه های ادبی نشر الگو

کتاب آرایه های ادبی نشر الگو چاپ ۹۶ حدود ۳۸۰ صفحه است که شامل درسنامه هر آرایه و جمعا بیشتر از ۱۲۰۰ تست هست. ۲۵ آرایه ادبی رو هر کدوم در حد یک یا دو صفحه توضیح داده و بعد برای هر ارایه به طور متوسط حدود ۳۰ تست از تست های کنکور سراسری، تالیفی و آزمون های آزمایشی سنجش و گزینه دو رو آورده. ۱۰ آزمون جامع هم آخر کتاب هست. جواب تشریحی تست ها هم آخر کتاب هست. دقت کنید که این کتاب درس به درس جلو نرفته بلکه آرایه به آرایه جلو رفته. آرایه های بیت های کتاب درسی داخل سایت نشرالگو هستن و به صورت جداگانه داخل این کتاب آورده نشده.

 

قرابت معنایی الگو:

قرابت معنایی الگو چاپ 96

کتاب قرابت معنایی نشر الگو چاپ ۹۶ حدود ۵۲۰ صفحه است. حدود ۱۸۰۰ تست از کنکور و آزمون های آزمایشی و تالیفی داره. فایل صوتی شعرهای کتاب درسی هر سه سال هم همراهش هست که به شما درست خوندن شعر ها رو نشون میده. چون خیلی وقتا برای اینکه مفهوم بیت رو بفهمید باید اول بتونید بیت رو درست بخونید. غزل های حافظ و لغات پرتکرار کنکور هم ضمیمه این کتاب هست.

زبان فارسی الگو:

منابع کمک درسی ادبیات - زبان فارسی الگو چاپ 96

کتاب پنج+۱ بحث زبان فارسی نشرالگو چاپ ۹۶ حدود ۴۴۰ صفحه است. این کتاب ۵ بحث اصلی زبان فارسی رو در پنج فصل آورده یعنی فصل هاش به ترتیب اینها هستن: تکواژ و واژه و واج، ساختمان واژه، نوع جمله، گروه اسمی، ویرایش. فصل ششم هم نکات پراکنده هستن. اگه کسی کتابی برای زبان فارسی میخواد که درسنامه اش خلاصه تر اما تعداد تستش بیشتر باشه زبان فارسی الگو مناسب تر از نشردریافت هست. اما کسی که درسنامه کامل تر و با توضیحات بیشتر میخواد هر چند تست کمتری داشته باشه کتاب زبان فارسی نشردریافت براش مناسب تره. درسته که تعداد صحفات زبان فارسی نشر الگو و نشردریافت نزدیک به هم هست اما سایزشون فرق داره و سایز صفحات نشردریافت بزرگتره به همین خاطر میگم حجم مطالبش بیشتره.


نشردریافت – منابع کمک درسی ادبیات دکتر هامون سبطی:

نشر دریافت هم برای ادبیات کنکور مثل نشر الگو کتاب های جدا جدا چاپ کرده. زبان فارسی نشردریافت حجیم و گسترده است و واسه آموزش زبان فارسی عالیه. حجمش زیاده و نیاز داره وقت بزارید روش مخصوصا برای سال دبیرستانی ها که هنوز کنکوری نیستن و وقت بیشتری برای زبان فارسی دارن این کتاب منبع خیلی خوب و کاملی هست. کتاب املا و لغت نشر دریافت هم میشه گفت از بهترین منابع کمک درسی ادبیات کنکور در مبحث لغت و املا است اما نقطه ضعفش اینه که درس به درس نیست و برای شرکت در آزمون های آزمایشی در طول سال تحصیلی دانش آموز رو سردرگم میکنه.

قرابت معنایی نشر دریافت هم کتاب خیلی خوبی هست و حتی به شما کمک میکنه تلفظ خوب کلمات رو توی شعر خوندن یاد بگیره. اگه در خوندن بیت ها مشکل دارید حتما فصل اول کتاب دکتر هامون سبطی رو بخونید. کتاب های همایش نشر دریافت هم کتاب های پرطرفداری هستن.

زبان فارسی نشر دریافت:

منابع کمک درسی ادبیات - زبان فارسی نشردریافت چاپ 95

کتاب زبان فارسی نشر دریافت یک کتاب حدودا ۴۰۰ صفحه ای است. درس به درس جلو رفته و البته گاهی چند درس رو با هم در یک مجموعه کنار هم تدریس کرده. اول به صورت پرسش و پاسخ و با مثال درس رو آموزش داده و بعد تعداد کمی تست آموزشی با جواب تشریحی آورده، در نهایتا نکات مهم درس رو در یک کادر خلاصه کرده که ای کادرها خیلی خوب هستن و برای مرور منبع خیلی خوبیه. در آخر هر درس هم دوباره چند تست به عنوان آزمون آورده که جواب تشریحی همه تست ها داخل خود کتاب هست.

هر چند تعداد صفحات این کتاب نسبت به زبان فارسی نشرالگو حدود ۴۰ صفحه کمتره اما سایز صفحات این کتاب بزرگتر از قطع رقعی نشرالگو هست و میتونیم بگیم کتاب حجیمی هست اما از نظر درسنامه خیلی قویه. اگه میخواید ۵ یا ۶ تست زبان فارسی کنکور رو جواب بدید توصیه میکنم وقت بذارید و درسنامه های زبان فارسی نشردریافت رو حتما بخونید و اگه نیاز به تست بیشتری داشتید میتونید از کتاب ادبیات موضوعی گاج یا نشرالگو فقط تست هاشون رو کار کنید.

 

قرابت معنایی نشر دریافت:

منابع کمک درسی ادبیات - قرابت معنایی نشر دریافت

کتاب تناسب مفهومی و قرابت معنایی نشر دریافت هم یکی از بهترین منابع کمک درسی ادبیات در زمینه قرابت معنایی هست. این کتاب حدودا ۳۵۰ صفحه است. سایز صفحات این کتاب کمتر از سایز صفحات زبان فارسی نشردریافت هست. کتاب دو فصل هست که فصل اولش حدود ۱۱۵ صفحه آموزش خوندن بیت هاست. برای کسانی که ذاتاً اهل شعر و ادبیات و شعرخوانی نبودن این فصل میتونه خیلی بهشون کمک کنه که اول بتونن شعر ها رو درست بخونن. خیلی وقت ها اشتباه خوندن بیت ها باعث میشه دانش آموز نفهمه مفهوم بیت چیه یا مفهوم رو اشتباه متوجه بشه.

فصل دوم کتاب تناسب مفهومی و قرابت معنایی نشر دریافت نحوه معنی کردن بیت ها رو یاد داده و در قالب ادبیات غنایی، ادبیات عارفانه و ادبیات تعلمیی هر کدوم تعداد زیادی مثال برای قرابت معنایی ذکر کرده. به جرات میشه گفت در زمینه قرابت معنایی که ۹ سوال کنکور رو به خودش اختصاص داده این کتاب یکی از بهترین منابع کمک درسی ادبیات هست.


توصیه پایانی برای انتخاب منابع کمک درسی ادبیات:

ادبیات ۶ مبحث هست که سه تاش یعنی لغت، املا و تاریخ ادبیات نسبت بیشتر جنبه حفظ کردنی و مروری دارن اما سه مبحث دیگه یعنی بیشتر درس های زبان فارسی زبان فارسی، آرایه و قرابت معنایی بیشتر جنبه یادگیری و مهارتی دارن و نیاز به تمرین و تست زدن دارن تا مسلط بشید.

منابع کمک درسی ادبیات که تو بازار هست بعضیشون مبحثی کار کردن مثل نشر الگو و نشر دریافت که مثلا برا آرایه کتاب جدا، برا قرابت جدا، برا زبان فارسی جدا و … هر مبحث یک کتاب جداگانه چاپ کردن. اما بعضی از منابع کمک درسی ادبیات و زبان فارسی هم مثل گاج و خیلی سبز کتاب جامع چاپ کردن که شامل همه این ۶ مبحث با هم در یک کتاب هست. برا کنکوری ها بهتره مبحثی کار کنن. بعضی از منابع کمک درسی ادبیات مثل نشر دریافت (دکتر هامون سبطی) در بعضی مباحث مثل قرابت معنایی و زبان فارسی واسه آموزش و یادگیری عالی کار کردن و البته وقت گیر هم هستن که باید وقت رو هم در نظر بگیرید آیا می رسید بخونید یا نه.

حدود یک سوم سوالات ادبیات کنکور قرابت معنایی هستن. اگه تو خوندن بیت ها و تشخیص تلفظ درست کلمات داخل شعر مشکل دارید فصل اول قرابت معنایی نشر دریافت رو حتما بخونید. واسه تست قرابت معنایی هم اگه خواستید بیشتر کار کنید از تست های ادبیات موضوعی گاج یا الگو میتونید استفاده کنید چون تست زیاد داره. اما اگه وقت کمتری دارید یا ذاتا شاعر و شعرخون و اهل ادب هستید میتونید فقط قرابت معنایی نشر الگو رو بخونید و وقت زیادی واسه آموزش و یادگیری قرابت دکتر هامون سبطی (نشر دریافت) نذارید هرچند واسه آموزش و یادگیری قرابت نشر دریافت واقعا خوب و کامله ولی واسه تست زدن قرابت یا نشر الگو یا موضوعی گاج.

آرایه های ادبی هم معمولا ۳ سوالدر کنکور میاد که واسه آرایه نشر الگو هم آموزش و هم تست خیلی خوب کار کرده. اگه تست بیشتر خواستید واسه آرایه میتونید تست ادبیات موضوع گاج هم کار کنید. البته آرایه های نشر دریافت هم خوبه اما واسه تست آرایه حتما یا نشر الگو یا موضوعی گاج بزنید بهتره.

زبان فارسی هم در کنکور ۵ سوال میاد. کامل ترین و جامع ترین کتاب واسه آموزش و یادگیری زبان فارسی نشر دریافت دکتر هامون سبطی هست. برای تست زی بیشتر میتونید از کتاب های نشر الگو یا موضوعی گاج هم استفاده کنید. اگه زیاد وقت ندارید که نشر دریافت بخونید می تونید برای آموزش زبان فارسی همون زبان فارسی نشر الگو رو بخونید و تست های خودش رو کار کنید اما اگه وقت دارید که بخونید آموزش زبان فارسی نشر دریافت خیلی خوب و کامله.

املا و لغت هم در مجموع ۵ تست در کنکور طرح میشه. معنی لغت و املا به هم وابسته هستن و املای درست خیلی از لغات رو با توجه به معنی لغت باید تشحیص داد مثل (تعویذ و تعویض). اگه کتاب جدا برا لغت و املا میخواید بخونید الگو کتاب خوبیه تست هم زیاد داره. نشر دریافت هم خوبه.

وحی منزل نیست که حتما باید از یک کتاب خاص استفاده کنید در تصویر زیر میتونید منابعی که رتبه های خوب کنکور در سالهای اخیر در مصاحبه هاشون گفتن استفاده کردن رو ببینید.

امیدوارم مطالب این صفحه از وب سایت مشاوران ۱۰۰ براتون مفید بوده باشه و بتونید از بین منابع کمک درسی ادبیات برای کنکور بهترین کتاب کمک آموزشی رو انتخاب کنید. ضمنا در انتخاب هر کتاب کمک درسی حتما با مشاور کنکور رشته خودتون هم مشورت کنید چون مشاور شما بهتر از هر کسی از وضعیت و شرایط درسی شما اطلاع داره. اگه نیاز به مشاور کنکور دارید با شماره تلفن ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ تماس بگیرید.

توجه: تمامی اطلاعات ذکر شده مربوط به کتاب های نظام قدیم است.

 

برای ثبت نام مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید

مشاور (رتبه برتر)توضیحات
دکتر غزل حسین پور رتبه 743 بهترین مشاور کنکور تجربی هزینه مشاوره تحصیلی کنکور مشاوره کنکور تلفنی برنامه ریزی کنکور پزشکیغزل حسین پور

مشاور تجربی

مشاهده اطلاعات
سید حسن حسینی رتبه 275 مشاوره کنکور ریاضی فیزیک دبیر ریاضی رشته ریاضی مشاور متوسطه اول برنامه ریزی پایه نهم تیزهوشانسیدحسن حسینی

مشاور رشته ریاضی و متوسطه اول

مشاهده اطلاعات
عطیه اسدی باغان رتبه 8 برنامه ریزی برای کنکور انسانی مشاوره کنکور رشته انسانی بهترین مشاور کنکور برنامه ریزی درسی آنلاینعطیه اسدی

مشاور رشته انسانی

مشاهده اطلاعات

راه‌های رزرو مشاوره و برنامه‌ریزی درسی بلندمدت:

📩 روش اول: شما می‌توانید یک پیامک حاوی «نام و نام خانوادگی خودتان + رشته و پایه تحصیلی + نام مشاور مورد نظرتان + تعداد ماه‌های مورد نظرتان برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» را در قالب یک SMS به شماره پیامک پشتیبانی ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید تا پس از هماهنگی با مشاور مورد نظر، ایشان در کوتاه ترین زمان ایشان با شما تماس بگیرند و شرایط و خدمات و هزینه ماهانه برنامه ریزی و مشاوره را برای شما توضیح دهند.

📱 روش دوم: علاوه بر روش فوق، در صورت تمایل جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می‌توانید درخواست خود را در زمینه برنامه‌ریزی درسی و مشاوره ماهانه یا سالانه در یکی از پیام‌رسان‌ها (تلگرام، روبیکا، ایتا، شاد، سروش، بله، گپ، آی گپ، واتساپ) به آیدی moshaverane100@ یا به شماره موبایل ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود. ما کمترین قیمت مشاوره کنکور و معتبرترین مشاور کنکور در هر رشته را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلفن مشاوران ۱۰۰ آیدی پیام رسان روبیکا مشاوران 100 شبکه اجتماعی صد moshaverane100

درباره‌ی مشاوران 100

گروه آموزشی مشاوران 100 متشکل از رتبه های برتر کنکور در زمینه برنامه ریزی و مشاوره برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری فعالیت دارد. کد احراز هویت مشاوران ۱۰۰ در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۱-۱-۷۲۱۳۳۶-۶۵-۳-۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۹۴ نظر


  1. سلام من یازدهم انسانی هستم یه کتاب میخام که بیشتر رو تست مانور داده باشه چه منبعی بگیرم؟

  2. سلام وقتتون بخیر. من سال ۱۴۰۱ کنکور تجربی دارم. ادبیاتم رو کامل خوندم و تموم کردم (موضوعی). الان برای من چه کتاب تستی پیشنهاد می کنیn؟ (نیازی به درسنامه ندارم و فقط تست سطح بالا میخوام کار کنم)

    • مشاوران 100

      سلام اگه تست سطح بالا در حد سوالات دشوار ادبیات کنکور و گاها کمی فراتر از کنکور میخواهید پیشنهاد ما اینه که بعد از کار کردن تست های کنکور، برید سراغ تست های تالیفی دشواری که در کتاب هایی مثل IQ گاج یا کتاب های سه سطحی ادبیات فارسی کانون وجود داره.
      این کتاب ها برای دانش آموزان قوی مناسب تر هستند.

  3. سلام من فارسیم خیلی خوب نیست میخواستم یازدهم هستم میخواستم بدونم کتاب هامون سبطی بهتره یا نشر الگو؟

    • مشاوران 100

      سلام
      بستگی داره چه مبحثی باشه
      هر دو مبحثی هستن
      پیشنهاد ما واسه درسنامه آموزشی قرابت و زبان فارسی نشردریافت دکتر سبطی هست و برای سایر مباحث مثل لغت و املا و آرایه نشرالگو.

  4. سلام درسنامه هفت خان بهتره یا نشرالگو؟

  5. سلام
    من کتاب جامع نشرالگو رو گرفتم برای تست
    ولی الان میخوام کتابی رو بگیرم که درسنامه هم داشته باشه
    برای کنکور۱۴۰۰بنظرتون کتاب جامع خیلی سبز بگیرم یا میکرو گاج
    ؟؟

  6. سلام. ببخشید میخواستم بدونم بهترین منابع به ترتیب اولویت برای ادبیات نظام جدید چیا هستن؟

    • مشاوران 100

      سلام از نظر ما گاج بهترین کتاب ادبیات نظام جدید رو تا الان منتشر کرده.

  7. سلام برای یازدهم بهتره کتاب میکرو پایه گاج رو بخریم یا میکرو یازدهم؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *