شیمی یازدهم – معرفی منابع کمک درسی: خیلی سبز، مبتکران، گاج، نشرالگو و …

از معروف ترین کتاب های کمک درسی شیمی یازدهم تجربی و ریاضی نظام جدید میتونیم کتاب شیمی یازدهم خیلی سبز، شیمی یازدهم مبتکران، شیمی یازدهم آبی کانون، شیمی یازدهم گاج و شیمی یازدهم نشرالگو رو نام ببریم. در اینجا توضیحاتی درباره بهترین منابع کمک آموزشی شیمی یازدهم خواهیم داد و این کتاب ها رو با هم مقایسه خواهیم کرد.

شیمی در کنکور تجربی و ریاضی در زیرگروه های مختلف ضریب ۶ یا ۹ یا ۱۲ داره و یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین درس هاست پس در انتخاب منبع کمک درسی شیمی یازدهم خیلی دقت کنید و در انتخاب منبع کمک آموزشی حتما با مشاور خودتون هم مشورت کنید.

خب حالا بریم سراغ تحلیل و مقایسه بهترین منابع کمک درسی شیمی یازدهم:

خیلی سبز شیمی  یازدهم

کتاب شیمی یازدهم خیلی سبز

کتاب تست شیمی یازدهم خیلی سبز نظام جدید چاپ ۹۶ یک کتاب ۵۶۰ صفحه ای نوشته دکتر نیما سپهری و مهدی براتی است. در این کتاب، مطابق شماره صفحات کتاب درسی شیمی یازدهم داخل بخش پاسخنامه تعدادی درسنامه آموزشی آورده شده و چند تست از مطالب اون درسنامه ارائه شده.

تعداد تست های شیمی یازدهم خیلی سبز ۱۲۰۶ تست هست که به ترتیب فصل اول هدایای زمینی ۳۸۳ تست، فصل دوم غذای سالم ۵۸۶ تست و فصل سوم پوشاک ۲۳۷ تست داره. این کتاب تست ترکیبی شیمی هم داره. در این کتاب برای دانش آموزانی که وقت کافی ندارن همه تست ها رو حل کنن یک سری تست با علامت بعلاوه + مشخص شده که واجب ترین سوالات هستن و میتونن فقط همین ها رو حل کنن اما در صورت داشتن وقت کافی بهتره حتما حداقل تست های سری A رو کامل حل کنید. سطح تست های سری Z کتاب خیلی سبز بالاتره و در بعضی موارد حتی از سطح سوالات کنکور هم بالاتر رفته!

کتاب های نردبام خیلی سبز هم تست های سطح بالاتر و قوی تری دارند. کتاب شیمی یازدهم ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز سوالات تشریحی هم داره و بیشتر برای امتحانات مدرسه و پایان ترم مناسب هست.

 

مبتکران شیمی  یازدهم

کتاب شیمی یازدهم مبتکران

شاید خیلی ها تا اسم شیمی مبتکران به گوششون میخوره اولین کسی که به ذهنشون میاد آقای بهمن بازرگانی باشه اما مولف کتاب شیمی یازدهم مبتکران که جدیداً چاپ شده آقای مراد مدقالچی هستن. ساختار این کتاب تقریبا شبیه همون کتاب های شیمی مبتکران سابق هست یعنی به این صورت که داخل قسمت پاسخ تشریحی تست های تعدادی درسنامه تحت عنوان جعبه ابزار آورده که ترتیب این درسنامه ها مطابق با ترتیب صفحات کتاب درسی چیده شده.

در این کتاب هم تست های تالیفی و هم تست های کنکور سراسری سال های گذشته و بعضی سوالات المپیادهای شیمی تا جایی که کاملا مرتبط با کتاب شیمی یازدهم بودن آورده شده. سعی کنید اگه این کتاب رو تهیه کردید تست های هر زیربخش رو به ترتیب کار کنید چون تست ها از خط به خط به مفهومی و کنکوری چیده شدن.

مبتکران یک کتاب شیمی یازدهم دیگه هم داره که عنوانش کتاب آموزش و آزمون شیمی یازدهم رشادت (یاقوت) و مولفش مهندس سید محمدکاظم موسوی که درسنامه آموزشی و تست و تعدادی نمونه سوال تشریحی هم داره. از لینک زیر میتونید.


میکرو شیمی  یازدهم گاج

کتاب میکرو شیمی یازدهم گاج

کتاب میکرو شیمی یازدهم گاج چاپ ۹۶ شامل ۵۲۰ صفحه نوشته امیر حسین کریمی و پویا الفتی است. کتاب میکرو گاج شیمی یازدهم حدود ۱۰۰۰ تست با پاسخ تشریحی داره. این کتاب چاپ رنگی درسنامه های کاملی داره و بعد از هر درسنامه تعدادی تست از مطالب همون درسنامه آورده شده. در این کتاب بعضی تست ها هر چند تعدادشون خیلی کمه به صورت ترکیبی با مطالب شیمی دهم هستن که البته در مقابل این تست ها نوشته شده دقیقا ترکیب شده با کدوم فصل شیمی دهم هستن. پاسخ تشریحی تست ها در انتهای فصل قرار داده شده. حجم این کتاب از نظر درسنامه و تعداد تست تقریبا با کتاب خیلی سبز شیمی یازدهم برابره.


پرسمان شیمی  یازدهم گاج

کتاب پرسمان گاج شیمی یازدهم

کتاب پرسمان گاج شیمی یازدهم چاپ ۹۶ یک کتاب ۲۰۸ صفحه ای  نوشته محسن رویگر است که درسنامه های خوبی داره و سوالات امتحانی زیادی با پاسخ تشریحی در این کتاب آورده شده. پرسمان گاج شیمی یازدهم مثل کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز برای امتحان مدرسه و پایان ترم مناسبه اما به هیچ وجه منبع کافی برای تست و کنکور نیست.


نشر الگو شیمی  یازدهم

کتاب شیمی یازدهم نشر الگو

کتاب تست شیمی یازدهم نشر الگو چاپ ۹۶ شامل ۵۷۶ صفحه و ۱۱۹۵ تست نوشته مسعود جعفری و روح الله علیزاده برخلاف کتاب های دیگه از ۴ فصل تشکیل شده. این کتاب با فصل صفر ترفندهای محاسباتی در مساله های شیمی شروع شده که تکنیک های محاسباتی رو در اینجا کامل ذکر کرده. خلاصه مطالب هر فصل در ابتدای فصل به صورت خلاصه های جعبه ای و نموداری بیان شده که برای مرور سریع مناسبن اما درسنامه های کامل داخل بخش پاسخ تشریحی سوالات قرار داده شده. تست های این کتاب در سه سطح A و B و C سطح بندی شدن طوری که A سوالات ساده و C سوالات دشوارتر هستن.

برای دانش آموزانی که وقت کمتری دارن و نمیتونن همه تست ها رو حل کنن تعدادی سوال با علامت مشخص شدن که در صورت کمبود وقت فقط همین سوالات رو کار کنن. در آخر هر فصل چند سوال به عنوان سوالات سطح دوم وجود داره که کمی سخت تر هستن و بهتره که بعد از تسلط بر تست های عادی و کنکوری این تست ها رو حل کنید. تست های کتاب تست شیمی یازدهم الگو به ترتیب تقسیم شده: فصل اول ۴۰۹ تست، فصل دوم ۵۰۷ تست و فصل سوم ۲۷۹ تست.


کتاب درسی شیمی  یازدهم

کتاب درسی شیمی یازدهم

کتاب درسی شیمی یازدهم چاپ ۹۶ از سه فصل تشکیل شده. در فصل اول، قدر هدایای زمینی را بدانیم، قسمت هایی از فصل مطالب حفظی هستن و در ادامه با جدول تناوبی عنصرها و روند تغییرات شعاع اتمی، واکنش پذیری، دمای ذوب و جوش عنصرها، آرایش الکترونی و … در عناصر گروه و تناوب های جدول آشنا میشین. سعی کنید حداقل نام و عدد اتمی و جایگاه تناوب و گروه عناصر ۱ تا ۳۰ جدول تناوبی رو حفظ باشید چون اکثر تست ها از همین عناصر مطرح میشه و حفظ بودن موارد ذکر شده به سرعت حل تست شما کمک میکنه. دلیل تغییرات تناوبی در هر گروه و تناوب از چپ به راست و بالا به پایین رو حتما یاد بگیرید تا بتونید با دلیل توجیه کنید که چرا به عنوان مثال شعاع اتمی از بالا به پایین در این گروه اینطور تغییر کرده. تسلط بر آرایش الکترونی اتم ها و اعداد کوانتومی برای پاسخ دادن به خیلی از سوالات این فصل ضروریه. بیشتر مطالب این فصل از شیمی یازدهم در کتاب شیمی سال دوم دبیرستان نظام قدیم وجود داشت بنابرین از بیشتر تست های کنکور سراسری سال های اخیز که از فصل ۱ و ۲ شیمی سال دوم نظام قدیم طرح شده میتونید استفاده کنید.

در فصل دوم، در پی غذای سالم، مفاهیمی مثل کمیت های ترمودینامیکی، دما، انرژی گرمایی، آنتالپی، واکنش گرماگیر و گرماده، قانون هس، سرعت واکنش و عوامل موثر بر سرعت بررسی شدن. از بیشتر تست های کنکوری فصل ۲ کتاب شیمی سال سوم نظام قدیم و همچنین تست های سرعت واکنش فصل ۱ شیمی پیش دانشگاهی نظام قدیم هم میتونید استفاده کنید چون دقیقا مرتبط با فصل ۲ شیمی یازدهم نظام جدید هستن. فصل دوم کتاب شیمی یازدهم سوال خیزترین فصل کتاب هست و امکان طرح سوالات حل کردنی و مساله از این فصل بیشتره. اکثر کتاب های کمک درسی شیمی یازدهم هم از این فصل تست بیشتری دارن.

در فصل سوم، پوشاک نیازی پایان ناپذیر، درباره پلیمر شدن یا بسپارش، الکل ها و استر ها، استری شدن، پلی امیدها و فرمول شیمیایی این مواد مطالبی رو میخونید که بیشتر حفظی هستن. برای هر پلیمر ذکر شده در این فصل باید نوع پلیمر، فرمول ساختاری، کاربرد و تعداد اتم های مونومر تشکیل دهنده رو بلد باشید. این فصل نسبتا راحتتره و تست هاش به اندازه دو فصل قبل متنوع نیستن. تعداد تست های کنکوری این فصل زیاد نیست چون در کتاب های شیمی نظام قدیم فصل جداگانه ای درباره پلیمرها وجود نداشت و فقط در چند جای کتاب مطالب جزئی و پراکنده ای درباره پلیمر ها گفته شده بود.


جمع بندی بحث انتخاب منابع کمک درسی شیمی یازدهم

با توجه به اینکه امسال اولین سالی هست که انتشارات مختلف کتاب های کمک آموشی شیمی یازدهم منتشر کردن و فعلا بعضی انتشارات معروف برای شیمی پایه یازدهم هیچ کتابی منتشر نکردن، به محض چاپ شدن کتاب های جدید مناسب برای پایه یازدهم در سایت و کانال تلگرام مشاوران ۱۰۰ به شما اطلاع خواهیم داد. قطعا برای شیمی یازدهم هم باید منتظر کتاب های خوبی از نویسندگان معروفی مثل مهندس بهمن بازرگانی باشیم.

با این وجود، از بین منابع کمک درس شیمی یازدهم که فعلا در بازار موجود هست از نظر درسنامه کتاب های خیلی سبز، گاج و نشرالگو رو میتونیم به عنوان قوی ترین منابع برای درسنامه شیمی یازدهم معرفی کنیم که درسنامه هاشون چندان تفاوتی با هم نداره اما مزیتی که نشر الگو داره خلاصه کردن مطالب برای مرور سریع علاوه بر درسنامه جامع هست هرچند اعتقاد داریم خلاصه نویسی یک کار شخصی هست که توسط خود دانش آموز باید انجام بشه و هر کس خلاصه های خودش رو مرور کنه. هر سه کتاب مذکور هم تست های نسبتا خوبی دارن و حجمشون چندان تفاوتی با هم نداره هر چند خیلی سبز یه کوچولو تعداد تست بیشتری داره.

اگر یک کتاب جمع و جور و خلاصه تر با تعداد تست کمتر میخواهید کتاب شیمی  یازدهم آبی کانون حدود ۷۵۰ تست داره و حجم کتابش هم از همه کمتره. دانش آموزان پایه یازدهم که یک کتاب کمک درسی خوب برای امتحان تشریحی و پایان ترم مدرسه نیاز دارن میتونن از کتاب پرسمان گاج شیمی یا ماجراهای من و درسام خیلی سبز استفاده کنن.

اگر از دسته دانش آموزان خیلی قوی در درس شیمی یازدهم و عاشق سوالات خیلی خفن شیمی هستید میتونید از سوالات دشوارتر کتاب سه سطحی قلم چی یا از سوالات سطح دوم و سوالات C شیمی نشر الگو و یا از سوالات سری Z شیمی خیلی سبز استفاده کنید.

اگر دانش آموز تجربی هستید و به رشته داروسازی علاقه دارید باید بیشتر به شیمی توجه کنید چون در زیرگروه ۲ کنکور تجربی ضریب شیمی و زیست هر دو ۱۲ هست. همچنین دانش آموزان رشته ریاضی که به رشته های دانشگاهی زیرگروه ۲ مثل مهندسی نفت علاقه دارن باید توجه داشته باشن که در زیرگروه ۲ کنکور ریاضی ضریب شیمی هم مثل فیزیک ۹ هست. ضمنا از کتاب درسی شیمی به هیچ وجه غافل نباشید و منبع اصلیتون همون کتاب درسی باشه. سایر منابع کمک آموزشی شیمی فقط برای درک بهتر و تسلط بیشتر بر مطالب کتاب درسی هستن. همچنین برای انتخاب کتاب کمک درسی مناسب شیمی یازدهم، حتما با مشاور خودتون هم مشورت کنید چون مشاور کنکور شما بهتر از هر کسی از وضعیت درسی، نقاط ضعف و قوت و برنامه ریزی شخصی شما خبر داره. در صورتی‌که نیاز به مشاور کنکور و برنامه ریزی بلند مدت دارید میتونید «نام و نام خانوادگی + پایه و رشته تحصیلی خودتان» را به شماره پیامک ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید.

برای ثبت نام مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید

مشاور (رتبه برتر)توضیحات
دکتر غزل حسین پور رتبه 743 بهترین مشاور کنکور تجربی هزینه مشاوره تحصیلی کنکور مشاوره کنکور تلفنی برنامه ریزی کنکور پزشکیغزل حسین پور

مشاور تجربی

مشاهده اطلاعات
سید حسن حسینی رتبه 275 مشاوره کنکور ریاضی فیزیک دبیر ریاضی رشته ریاضی مشاور متوسطه اول برنامه ریزی پایه نهم تیزهوشانسیدحسن حسینی

مشاور رشته ریاضی و متوسطه اول

مشاهده اطلاعات
عطیه اسدی باغان رتبه 8 برنامه ریزی برای کنکور انسانی مشاوره کنکور رشته انسانی بهترین مشاور کنکور برنامه ریزی درسی آنلاینعطیه اسدی

مشاور رشته انسانی

مشاهده اطلاعات

راه‌های رزرو مشاوره و برنامه‌ریزی درسی بلندمدت:

📩 روش اول: شما می‌توانید یک پیامک حاوی «نام و نام خانوادگی خودتان + رشته و پایه تحصیلی + نام مشاور مورد نظرتان + تعداد ماه‌های مورد نظرتان برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» را در قالب یک SMS به شماره پیامک پشتیبانی ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید تا پس از هماهنگی با مشاور مورد نظر، ایشان در کوتاه ترین زمان ایشان با شما تماس بگیرند و شرایط و خدمات و هزینه ماهانه برنامه ریزی و مشاوره را برای شما توضیح دهند.

📱 روش دوم: علاوه بر روش فوق، در صورت تمایل جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می‌توانید درخواست خود را در زمینه برنامه‌ریزی درسی و مشاوره ماهانه یا سالانه در یکی از پیام‌رسان‌ها (تلگرام، روبیکا، ایتا، شاد، سروش، بله، گپ، آی گپ، واتساپ) به آیدی moshaverane100@ یا به شماره موبایل ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود. ما کمترین قیمت مشاوره کنکور و معتبرترین مشاور کنکور در هر رشته را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلفن مشاوران ۱۰۰ آیدی پیام رسان روبیکا مشاوران 100 شبکه اجتماعی صد moshaverane100

درباره‌ی مشاوران 100

گروه آموزشی مشاوران 100 متشکل از رتبه های برتر کنکور در زمینه برنامه ریزی و مشاوره برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری فعالیت دارد. کد احراز هویت مشاوران ۱۰۰ در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۱-۱-۷۲۱۳۳۶-۶۵-۳-۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳۵ نظر


  1. سلام خیلی سبز نردبام بهتره یا خیلی سبز عادی؟

    • سلام آقا امین. کتاب های نردبام کتاب های نسبتا سطح بالایی از نظر دشواری تست ها هستند. به عنوان کتاب تست دوم و مکمل میتونید از کتاب های نردبان استفاده کنید.
      اما اگر فقط یک کتاب میخواهید استفاده کنید همون کتاب تست خیلی سبز که درسنامه هم داشته باشه کافیه.
      در صورت نیاز به تست های بیشتر و سطح بالا در درس شیمی میتونید بعدش از نردبام هم استفاده کنید که دیگه خیلی قوی بشید.

  2. سلام وقت بخیر
    ببخشید هزینه هر کدوم از مشاورها چقدر هست؟ ممنون

    • سلام برای اطلاع از هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت میتونید در یکی از پیام‌رسان ها مثل روبیکا یا واتساپ یا تلگرام به شماره ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ پیام بدید همکاران جوابگو هستند.

  3. سلام من کتاب شیمی ۱۱ مبتکران (تک جلدی واجب) رو اخیرا خریداری کردم از کتاب که درکل راضیم ولی میخواستم نظرتون رو بدونم اینکه سطح شیمی من خیلی خوب نیست به نظرتون بهتر نیست با شیمی خیلی سبز عوضش کنم؟ اصل سوال اینه که افرادی که سطح شیمیشون نسبتا متوسطه هم میتونن با این کتاب پیشرفت کنن یا شیمی خیلی سبز رو تعویض کنم باهاش؟

    • مشاوران 100

      سلام آقا امیر.
      کتاب شیمی واجب مبتکران برای همه سطوح مناسبه و حتی برای متوسط به پایین.
      الزامی نداره عوض کنید با همین کتاب هم میتونید شیمی رو خوب یاد بگیرید.
      اگر وقت اضافی داشتید و نیاز به منبع دوم داشتید میتونید از تست های خیلی سبز هم به عنوان منبع دوم استفاده کنید، در غیر اینصورت همین مبتکران کافیه.

  4. مهدی اکبری

    سلام خسته نباشید
    ببخشید برای شیمی یازدهم، کدوم کتاب درسنامه خیلی بهتر و کامل تری داره بطوری که تمام نکات ریز کنکوری هم داخل این درسنامه ها باشه و مفاهیم و گفتارش خیلی جذاب و راحت باشه بطوری که اگر کسی داخل کلاس مطلبی را متوجه نشد از درسنامه این کتاب کمک بگیره

    • مشاوران 100

      سلام کتاب های گاج، خیلی سبز، مبتکران درسنامه خوبی دارند هر کدوم رو تهیه کنید میتونید مطالب رو متوجه بشید.

    • مهدی اکبری

      از بین کتاب های گاج کدوم درسنامه بهتری داره؟ و همچنین کتاب های خیلی سبز؟

    • مشاوران 100

      درس به درس متفاوته اما به طور کلی اگه بخواهیم بگیم کتاب های سیر تا پیاز گاج درسنامه کاملی دارند و البته برای کنکوری ها کتاب های میکرو هم درسنامه خوبی در کنار تست و پاسخ های تشریحی دارند.
      خیلی سبز هم ترجیحا از کتاب های تست این انتشارات استفاده کنید که هم درسنامه و هم تست و پاسخ تشریحی داره.

  5. سلام. برای منبع چهارم (بعد از خیلی سبز و سه سطحی و موج ازمون) منبع نسبتا خیلی سخت برای شیمی یازدهم چی بخرم میشه کمک کنید؟ البته مبتکران نمیخوام چون درسنامه نیاز ندارم. حجم درسنامه کم و تست خیلی زیاد میخوام. ممنون

    • مشاوران 100

      سلام فاطمه خانم
      اگه واقعا همه این کتاب ها رو بطور کامل خوندین و حتی یک تست رو هم از قلم ننداختید به فکر منبع بعدی باشید.
      به هیچ وجه نباید یک منبع رو نصف و نیمه خوند و سراغ منبع بعدی رفت.
      در صورتیکه کامل این ها رو میخونید و پیش میرید میتونید از تست های iq شیمی جامع گاج هم (فعلا برای فصل های سال یازدهم) استفاده کنید چون تست های نسبتا سطح بالایی داره.

  6. ببخشید بین فیزیک مهر وماه وخیلی سبز نظام جدید کدوم بهتره

  7. سلام فار آزمون یازدهم که جدید اومده چطوریه؟

    • سلام فار هم کتاب خوبی درسنامک های نسبتا کامل و تست کافی داره.

  8. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم کتاب میکرو بهتره یا مبتکران؟

    • مشاوران 100

      درود بر شما
      برای شیمی مبتکران تا حدودی بهتره.

  9. سلام میخواستم بدونم برا کنکور ۹۹ شیمی خیلی سبز خوبه یا مبتکران بهمن بازرگانی؟ ممنون میشم پاسخ بدین

  10. من رسالت خودم میدونم اینو بگم من تیزهوشان اصفهان (جزو بهترین های کشوره فرزانگان ۲) اما تست های شیمی میکرو گاج رو گریه میکنم تا بتونم حل کنم آشغال و سخت حتی معلم ما که انقدر سخت می گرفت می گفت قرمزها رو کلا بیخیال بشین!
    درسنامشم افتضضاح دو خط توضیح داده اندازه فوق لیسانس اطلاعات میخواد!
    بازرگانی هم از ایران دوره و خبر نداره از اوضاع همش المپیادی هستن
    همون پرسمان خوبه خیلی سبز و نشر الگو هم سطح پایینن

  11. سلام بین نشرالگو و کتاب مبتکران نوشته بهمن بازرگانی کدوم رو پیشنهاد میکنید؟

  12. مطالب کتاب های نظام قدیم و نظام جدید خیلی باهم فرق دارند؟ اگر شباهت دارن تا چه حد مطالب شبیه هم هستند؟ حجم کتابهای نظام قدیم تجربی بیشتره یا نظام جدید تجربی ؟ آیا حتما حتما باید برای همه درسها کلاس برویم یا پایه درسی خوبی داشتیم میتوانم بخوانیم.

    • مشاوران 100

      این صفحه درباره درس شیمی هست بنابرین با توجه به درس شیمی به سوالات شما جواب میدم:
      کتاب شیمی نظام جدید و قدیم در بعضی مباحث مشترک و بعضی مباحث کاملا تغییر کردند
      نظام جدید کمی آسونتر شده
      نیازی نیست حتما کلاس شرکت کنید.
      داشتن کتاب کمک درسی واجبه اما اگر نیاز به تدریس خصوصی دارید بهتره از دی وی دی یا فیلم آموزشی به جای کلاس رفتن استفاده کنید. کلاس وقت شما رو بیشتر میگیره.

  13. سلام بهترین منبع شیمی چیه برا نظام جدید؟

  14. سلام مدت زیادی از کنکور دور بودم به عنوان درسنامه چه کتابی رو پیشنهاد میکنین؟

  15. سلام
    کدوم از منابعی که بالا معرفی کردید بهتره؟
    درسنامه کدوم بهتره؟ تست چی؟

    • مشاوران 100

      سلام، از کتاب شیمی خیلی سبز (مخصوصا یازدهم) و یا گاج استفاده کنید.
      برای تست بیشتر و قوی تر به عنوان منبع دوم میتونید از شیمی نشرالگو هم استفاده کنید.

  16. کتاب شیمی iQ گاج خوبه به نظرتون؟

    • کتاب های آی کیو تست های نسبتا سختتری نسبت به میکرو گاج دارند
      برای دانش اموزان قوی مناسب تره

  17. لینک دانلود کتاب شیمی خیلی سبز یازدهم کاملش رو میخواستم امکان دانلود هست از جایی؟

    • مشاوران 100

      خیر، حق چاپ برای انتشارات محفوظ است و باید کتاب کاغذی رو بخرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *